Khamis, 4 Disember 2008

Persetan!....amarah


Apa dah jadi niih...abih semua berjangkit...hari nii aku betul2 naik angin.. mana x nyer... komputer buat hal lak..... asyik2 reboot tak tentu pasal..dah ke berapa puluh kali reboot daaa... aku pun x tahu nak ckp... nii la jadi nyer kalu dapat second..pastu ader masalah.. dah dapat komputer baru... yang lamer bagi lak kat geng aku kat bawah niii... Ch..dr... kate komputer nii ok x der masalah... abis aper nii.. dah 3 komputer semuenyer cam nii..apahal! Tolong jawab..Ch..dr.....! tak boleh pakai....betul laa.. bila nak suruh repair jer...sibuk laa..byk keje laa...itu laa ini laa....aper ker hey nyer nii....tuu pasal aku mintak TUKAR............segala macam hal.... susah sangat TUKAR kan aku jer.. abih citer.......titik

6 ulasan:

PutRiZ DaMia berkata...

hahaha...penyakitamarah dr putriz dh berjangkit kat sumer geng labon....!!!sabor bnyk2 yer yop asri!!!

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

macamana tak merebak...dah duduks sebumbung

Lady in RED berkata...

alahai yop..

jom la kita bebawak gi memancing, aku bg spiner kamu tu,,,nanti tak la nak amarah lagi,,,dah macam mangkuk dah kita ni..

Tauke Warung berkata...

guane ni...3 buter kompiter jeng buleh ke mung...hahahaha..buleh ke mung teruh jenggg...jeng jeng jeng...
sabo deehhhhhhh....

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

nok sabor lagu mane..dapat hok kompiter lame... hok lebih lebih mung..byk dah tok leh gune...

Tanpa Nama berkata...

buat per nak marah2 ...buat jer keje dah kalau tak boleh dok diam tuu la mase nak berehat pun...
Jebat