Rabu, 12 November 2008

Tolongggg...aku di serbu...

Aku bukan superstar.. bukan artis...bukan pelakon...menteri pun bukan....Tolong...tolong...aku di serbu...oleh beberapa orang yang aku kenali...selepas membuat satu tawaran...
Laa rupernyer aku di serbu kerana Software Lucis jer ...hampeh tul...bikin aku perasan jer..
tunggu laa kengkawan yang suka main ngan gambar dan tangkap gambar tuu.. ader satu lagi senjata yang aku miliki tapi sukar korang miliki... tunggu jer laa akan aku tunjuk hasilnya....kepada yang dah ader tuu tahniah laa.. Seronok betul guna sofware nii .... memberikan hasil yang cantik yang tak pernah aku fikir...terima kasih pada kengkawan yang memberitahu aku maklumat nii..kalu tak tahu laa..

5 ulasan:

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

putri saya dah send..kalu dah dpt ..tahniah laa

PutRiZ DaMia berkata...

send kat add yg mana satu?????xder pun!!!!

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

rasenyer dah send kat putrizmia06@yahoo. petang semalam ..check balik kalau x der.. x tau la aper sebab nyer

armmean berkata...

mari..mari..kiter serbu...!tahniah! anda telah popular..sepopular norman akim..hahaha..

Lady in RED berkata...

huhuu,,,,thanx alot bero,,nasib baik amin tak cakap sepopular rosman akim.,...wakakaka,,terperasan lak aku,,,huuhuhu