Selasa, 11 November 2008

LucisArt 3 ED/SE Plugins Photoshop



Dengar cerita adalah kengkawan saya ni sedang mencari satu Photoshop Plugins yang namenyer LukisArt..eeeh bukan LucisArt..lebih kurang macam laa tuu bunyi nyer. Jenuh juga laa saya menyelongkar website mencari software tersebut.. naik biru mata hitam ku...naik muntah otak ku memikirkan....bagaimana caranyer nak dapatkan plugin tersebut.. Dengan adernyer plugins tersebut mereka nii boleh laa menghasilkan hasil kerja seni yang mereka idamkan tuu... tapi malang nyer plugins tersebut sukar untuk dimiliki ..maklum laa bukan nyer percuma kene beli melalui internet..nak beli pulak kene la pakai kad kredit itu cara yang paling mudah untuk dapatkannya...takder jual kat malaysia nii pulak tuu ... saya difahamkan begitu laa kata mereka... Tapi kalau nak software Lucis Pro 5, saya ader kalu nak datang laa jumpa saya..efek dia samer jer...software dari company yang sama...nak cuba boleh juga..meh laa. Ipoh mali talak sombong..tapi kalau lu sombong terjun lombong laa.. "nak mintak jangan mencuri" mak aku cakap. Kepada yang terbaca artikel saya nii kalau ader mempunyai Plugins tersebut boleh kiranyer kita berkongsi...jangan la kedekut...

4 ulasan:

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

kalu nak LucisPro 5 meh datang tempat aku ok jugak dia nyer efek..lebih kurang jer cuma kene kreatif untuk menghasilkan efek yang kita nak...itu jer kalu nak try...free tak payah bayar..

PutRiZ DaMia berkata...

leh la pinjam untuk next assignment sy nnt.kata ipoh mali talak sombong kan!!!!.tp x tau ar tempat awk kat ner?????....hehehehehe...

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

saya nii berada di kelompok raka2 saya diblog spt en raduan,ayohnik, aman, ermanis dan wanthewindz...masalahnyer bagaimana cara nak send kat awak ...

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

utk pengetahuan..luper nak bagitau plugins ini belum lagi saya miliki...sekiranya saya memilikinya akan segera saya kongsikan..insyallah